Astazi am vazut la televizor un reportaj mai deosebit consumat la un magazin de alimente din Italia. Pe scurt: clientii primesc la casa o tombola, cu care se pot inscrie intr-un concurs inedit. In final, urmeaza ca tombola norocoasa sa fie premiata cu un loc de munca timp de un an de zile tocmai la magazinul cu pricina ! Exista si varianta ca norocosul sa poata desemna o alta persoana pentru angajare, in cazul in care el nu doreste job-ul respectiv
Care este mesajul acestei actiuni de marketing ? Faptul ca recesiunea financiara ii face pe oameni mai inventivi !
Ce faci atunci cand ramai fara bani cash? O varianta este sa fii inventiv si sa incerci sa schimbi un bun cu un alt bun.
Nu cu mult timp in urma am mai scris despre revenirea la schimburile comerciale numite trocuri. Desigur, trocul a revenit oarecum in actualitate din cauza lipsei acute de lichiditati financiare. Aceasta forma de comert reprezinta, intr-un fel, o alternativa la comertul clasic, in care marfa este platita cu bani.
Pe site-ul Anunturi agricole al revistei Ferma au aparut deja oferte dintre cele mai diversificate. Din acestea spicuim: vin rosu cu vitel, teren in Snagov Lac cu auto ori utilaje agricole, lucerna si fan cu animale, porumb cu cartofi, instalatii de suflat aur cu utilaje agricole, camion cu cereale, vaci, oi, miei, oi.
Iata, fermierii incearca sa se adapteze crizei economice prin gasirea de diverse cai de valorificare a produselor.